Måndag

Måndag ny vecka igen. Det är bara Måndag och Fredag nu för tiden.

Men man ska väll inte klaga. Jag är ledig fram tills Fredags så ska njuta så mycket jag bara kan. Vaknade tidigt i morse pigg men tvingade mig själv att somna om. Men vid 09 var det lönlöst att ligga kvar i sängen efter att varit vaken sen länge så det fick bli att kliva upp. Slappande i soffan och tänkte precis ge mig ut på inlinsen när svärmor ringde och fråga om vi skulle ta en promenad. Sagt och gjort, riktigt gött men varmt.

Inte gjort mycket annat idag, mannen kom förbi en sväng och tvättade bilen, Välbehövligt. Sen satt vi bara ute på altan och tölade.

Sen blev det Pump nu på kvälen. Körde ett gammalt pass vilket var kul då man faktiskt hinner tröttna på att köra samma hela tiden.

Kan summera denna dag som en träningsdag med andra ords.


Fler än jag som gillar när utemöblerna kommer fram ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0