Massa minnen

Vilken härlig dag det varit. Strålande sol, ja halva dagen iallafall. Åkte ut till skutis på förmiddagen med Jonna för en promenad i spåret och inviga mina nya promenadskor. Saknat det. Kan vara skönaste spåret i Karlstad. Efter åkte vi hem till Sara en snabbis och hälsade på innan det var dags för min del att bege mig till Pumpen. Jobbigare än vanligt, men kanske inte så konstigt efter att ah gått 7,5km redan.

Eftermiddagen var jag hos mormor med mamma och kollade igenom massa gamla kort sen vi var små. Så kul att se från när mamma var liten också, och mormor och morfar var unga. Så fina. Fanns miljoner kort jag skulle vilja försora och sätta upp här hemma i svartvitt från typ tidigt 60-tal. Alla historier till varje bild är underbara också :)

Sne var det jobb som gällde. Men bara några timmar eftersom det var en större bokning. Nu är jag hemkommen och ska snart slänga mig i sängen.


Jag och broder på Legoland


Tror jag har en förkärlek till träningsskor som är vita med ljusgrönt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0