Nytt, nytt och nytt

Imorse var det jobb som gällde, härligt att börja tidigt igen. Trodde aldrig jag skulle vakna utvilad men se där, det gjorde jag. Dagen rullade på fort och jag fick traska hem tidigare än tänkt.

Inväntade mannen och begav oss till ONOFF för att införskaffa en iPod till honom, han behöver nått vettigt att lyssna på ljudbok och musik i. Tråkiga han bara som köper alt han vill ha/behöver så här en månad innan han fyller år. Men bara komma på nått annat.
Skrev även på kontraktet för sommaren så nu är allt det klar och jag har mitt sommarschema redan nu, känns skönt.

Vi kom iallafall ut från Stadium med tre par nya skor till oss. Jag fick äntligen ett par älskade röda Converse. Ojoj, jag som verkligen hatade dem för nått år sen, fullkomligt älskar dem nu. Har en hel hög i olika färger och material. :) Älsk köpte sig nya golfskor, i dammodell för hans små fötter kräver inte mer, och de var dubbelt så snygga. OM jag skrattade, samt att han faktiskt fick ett par till.. annars brukar det alltid vara jag som får. Men ta tre för två på stadium uppskattas ju alltid. En T-shirt från Gina slank med också.

Skulle eg. tränat Pump men fick bli mat på Max och en sväng till golfbanan i stället när solen kom fram. Jag är en naturbegåvning, det ni. Och tillråga på allt spelade jag med älsklingen klubbor som är år "rätt" håll, medans jag själv spelar egentligen åt "fel" håll. Men duktig var jag, tom älsk erkände det ;) Första gången i mitt liv som jag spelade på själva banan, bara stått på ranschen innan. Men kommer aldrig någonsin bli min grej det där med golf. Jag föredrar lata dagar i solstolen. Men vad gör man inte för lite tid tillsammans när vi aldrig har det numera.

Kan sammanfatta dagen som en bra dag. En glad dag helt enkelt :) Har även lyckats fixa så jag är ledig på Lördag och det blir med andra ord utgång, läääängtar!!


      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0