Påsk Helgen

Helgen har bestått av blandat kompott, Familj och Jobb.

Fredagen som sagt hos Svärmor och Peter. Gör god mat, Talang, Så ska det låta osv. Trevligt som alltid.

Lördagen var det jobba som gällde. På med vita skjortan och svarta byxorna innan jag begav mig bort till ONOFF. Underbart det var att få komma dit igen, verkligen saknat det/dem de senaste två månaderna. Dagen bara rann i väg och plötsligt stängde vi och det var dags för att åka till Moster för påskmat med släkten. Gos med lillan Emelie i nya sandlådan och mitt nya namn blev "Anna" Johanna var tydligen för svårt, men Johan går bra :P

Jobb nr2 för dagen var som alltid Nöjes. Kvällen gick bra och det var mindre folk än jag väntat mig. Att det var underbart att åka hem och somna skönt i sängen inatt behöver jag väll knappast säga?

Idag har dagen sett ut som första halvan igår.. alltså jobb på ONOFF. Skrattat mig igenom en dag till.. vilka sköningar jag jobbar med. Sedan till Moster för att äta rester sne igår och sitta ute i solen.

Svärfar hann vi se en snabbis förrut innan de återvände till Norge också, kul :)

Nu är det söndag och jag skulle egentligen ha jobbat. men eftersom spelningen är inställd blev det ist en liten Personalfest med ölbrännboll osv. Sälv kände jag inte alls för det utan valde att stanna hemma.
Tänkte ist. snöra på mig skorna och njuta av det sista av solen för idag.


Gulligaste ungen!!


Fick den här fina kylskåpsmagneten av Mamma :) Älskar dessa magneter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0