Planer ändras

Imorse vaknade jag lika tidigt som mannen, tänkte seriöst kliva ur sängen för att göra frukost åt han, men kom på andra tankar rätt snabbt. Men andra ord var det mycket skönare att ligga kvar på hans arm. Cyklade bort till svärmor för att bege oss ned mot Freesun och solariet.

Väl tillbaka hade de ringt från ONOFF, sjukdom. Bara slänga i mig frulle åka hem och byta om och iväg dit. Dagen har gått riktigt fort och som alltid kul :) Snälla mamma och mormor ställde upp som kockar på lunchen eftersom jag inte hade nåon klar matlåda med.

Direkt efter jobbet blev det hem för att skruva på hjulen på inlinesen igen och iväg på min runda. OM det kommer kännas i kroppen i morgon. Men det är det värt, att åka inlines är nog bland det skönaste som finns, det rensar tankarna mer än en lång promenad.

Nu är det Mamma Mia för min del, den filmen gör mig riktigt glad, samt att jag får fälla en tår eller två ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0