Skärtorsdag

Igår vaknade vi upp redan klockan 08. Tack för den när jag var hemma vid 02.30. Men låg och drog mig länge länge tills Emma ringde och vi sammanfattade kvällen innan. :) Stackare som var tvungen upp och iväg till jobbet. Vid 10 var det dags att kliva upp, in i duschen och bli lite piggare. Svärmor kom och plockade upp oss etersom bilen stod där, skjutsade en mer bakgull son till jobbet. Ja hängde på och se så bra det blev.. la mig i soffan och frukosten blev serverad. Tack snälla du var du skämt bort mig med frulle och mat denna veckan :)
Dagen gick mest i soffans tecken med undantag för lite ärenden.

Mannen kom på kvällen för att hämta mig, men filmen var inte slut så han tröttnade och gick och la sig. Så vi blev tydligen kvar där i natt. Mys med kissen på armen i morse, han sov nog skönast av oss alla tre.. som vanligt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0