Slut i rutan

Nu är ansökan klar.. tror jag. Känner mig nöjd. Den är kort men innehåller det de behöver veta om mig. Alla andra papper runt omkring är avklarade.. endast ett papper kvar men det fixar jag imorgon. Annars får ansökan gå iväg ändå och hoppas på det bästa.

Nu ska jag se på robinsson den är det slut lekt för pojkarna efter det. Tänkte för första gången den här veckan lägga mig samtidigt som mannen. Ja, ajg har en förkärlek till att lyckas somna innan han ens kommit och lag sig :P
Vi startar ju nya veckan med en röd da, vilket för mig inte märks alls eftersom jag är ledig. Men jag är glad för älsklingens skull att han får en enxtra sovmorgon, det är han värd :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0