Sommarjobb

Vet ni? Jag har fått somarjobb i sommar. Var ju på intervju för nån vecka sen på Karlstad Kommun som personlig assistent. I Onsdags ringde de från kommunen och sa att de hade ett jobb til mig. Hon höll på att beta av allt bra, känns ju kul att höra :) Det är bara en litet dilemma, jag vet inte alls hur jag ska göra nu. Måste prata med min chef på onoff och sedan får jag se vart det bär i sommar. Det skiljer en hel del i tid.. vilket också är pengar.
Har tills på tisdag på mig att bestämma mig för hur jag ska göra.. rots att jag egentligen vet vilket som är bäst så måste jag disskutera med mamma. Hon kommer alltid med kloka föslag.

Varför blir det alltid så här.. endra har man inget eller så får man allt? Det är en liten Johanna grej det där :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0