Tre generationsdag

Åkte till mormor på förmiddagen och käka frulle med Mamma. Sen tog vi en dag på stan. Hittade en del fint och fick med mig två tröjor och ett par jeans shorts. Är riktigt nöjd med mina köp. Strosa runt lite och avslutade med lunch på Waynes, pasta med kyckling. Den är ju så underbart god.
Sen åkte vi hem till mormor för en fika innan mamma skulle jobba.

Inväntade Jonna och åkte ut till Skutis för att gå 7,5:an. Sköt at bara få prata av sig om allt och inget och rensa tankarna lite. Tack gumman :) Fick sånt sug av att springa och haft senaste veckorna, så tog den lilla löprundan här hemma när jag kom hem också. Första gången jag orkade hela, så nu är jag stolt! Jag har aldrig varit en löpare kan jag meddela!!

På kvällen blev det en sväng upp till mannens farmor för lite tölande och socialitet.

Nu blir det sängen då ögonen redan håller på att falla ihop på mig.


Här är den ena tröjan, fast min är svart. Barnavdelningen är ett bra ställe.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Tack själv gumman ;)

2009-04-28 @ 23:12:49
URL: http://jonnaericson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0