Underbar dag

Vilken härlig dag det varit idag.

Startade med frukost hemma hos Svärmor följt av 7,5:an på Skutis. Mötte kusinerna i spåret och fick mig ett gott skratt. Smartona hade gått milen ist. för den vi gick. Men extra motion är ju bra ;) haha

Slängde sen på mig bikiniöverdelen och tog en solstol ute i trädgården. Där har jag suttit hela dagen och läst, lyssnat på musik, tjötat med Annicka och halv slumrat om vartannat.
Fått färg i fejjan som jag inte klagar över trots att jag faktiskt bränt mig lite.

Känner mig redan full med ny energi. Att det ska bli lika fint i helgen klagar jag inte på. Ska bosätta mig hos mamma (eftersom hon gjort iordning uteplatsen) hela helgen tror jag ;)

Sitter hos mormor nu och tryckt en och annan bulle. Inväntar mannen sen blir det hem o götta med räkmacka och en film innan sängen kallar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0