Ytterligare en härlig vårdag

Men kanske inte lika varm som gårdagen. Hursom startade jag dagen men en timme längre sovmorgon. Därefter slog hungern till och svärmor bjöd ju på frukost i vanlig ordning. Sociala Johanna somnade i soffan efteråt men blev väckt för en långpromenad ute i solen. Älskar långa promenader när solen strålar.

Sen var klockan mer än jag trodde och det serverades mat. Hem och duscha för att möta up tösera i stan. Årets första uteserverings fika med Johanna, Johanna, Sandra och Linnea. Sen en runda på stan. Fick ett ryck efter ny vårjacka och så blev det också. Hittade en otippat inne på Åhléns. det är en liten guldgruva där inne. Gör fin marinblå sak. Kul med något annat än svart. Med hem kom även ett par röda solglajjer från Gina, samt hårsnoddar och spännen. Alltid behövligt. Mötte även upp Emma en liten stund innan det var dags att trampa hemåt igen.

Har jag sagt att jag älskar lediga dagar med sol? Eller at cykla för den delen? :)

  
 
Godaste varma Chokladen. Johanna tvingade mig att ta kort på hennes Latte också :P
Härligt blek jag ser ut också, men det är jag inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0