Bodypump

Stacars mannen blev upptvingad ur sängen på förmiddagen innan jag skulle till skolan. Banken väntade på oss. En töl-pelle-jöns lyckades ju stanna precis vid mig när jag stod i kön och babblade på. Hur ignorerande jag än va så fortsatte han. Sånt är bland det värsta jag vet.

Efter skolan bjöd svärmor på mat, och fick följa med dem kolla in kommande köp till huset, om det kommer bli underbart att vara där då. Längtar! :P
Hann inte mycket mer än så innan det var dags för träning. Med den här träningsvärken jag har sen i Lördags var det inte skönt, men som alltid kul. Musiken ova idag i bott till skillnad från i Lör när man knappt hörde den. Hur motiverande är det att inte höra nått?

Nu är det sängen snart som gäller, ska försöka somna tidigare än jag gjort senaste veckorna..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0