Första Skoldagen - KY8

Så var den första Skoldagen i klass KY8 avverkad.

Nervös åkte jag iväg efter 12 för att plocka upp min klasskamrat H som jag aldrig träffat utan bara messat med. Vi har en gemensam vän som fört oss samman. Tack för det, hon var lika nervös som mig men vi babblade på i 180 hela vägen till skolan och är nog väldigt lika till sättet. Kul!
Avprickning och lite små info, träffa hela klassen sen fick vi gå. Riktigt kul att se vilka alla var, träffa lärare, se skolan m.m. Allt känns riktigt bra. En annan tjej S klickade det med lika fort som med H och jag har en känsla av att vi kan bli en fin trio :P Kul att vi ala är från Karlstad också. Fast det var mesta delen av klassen faktiskt. Även kul att det var en hel dle killar, då det annars finns en tendens till att vara majoritet tjejer.

Nu är det verkligen verklighet att jag ska plugga, tror inte jag riktigt insett de helt innan. Men med de här känslan i kroppen kan det inte bli annat än toppen :) Längtar redan tills imorgon!

Extra kul är att vi som går i KY8 ska vara extra stolta då det aldrig varit så här många sökande som iår, och just vi kom in. Tummen upp för oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0