Full proppad hjärna

Snacka om att det varit mycket information i skolan idag. Alltifrån hur treminerna ser ut, kommande saker nästa vecka (som jag längtar grymt mycket till!!), till datakonton m.m. Hjärnan känns verkligen full nu, och den går på sparlåga ikväll. Första uppgiften är redan klar, vilket innebär att jag är ledig imorgon :) Den ska bara finslipas, samt att jag ska läsa några sidor.
Varit en toppen dag, lärt känna fler, lärt mig mer namn och skrattat massor. Jag trivs!



Införskaffade mig en kalender till enbart skolan :)

Kommentarer
Postat av: Jonna

Nu får du att ta o blögga gumman ;)

2009-08-21 @ 12:56:48
URL: http://jonnaericson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jonna: Ah jag ska, bara varit fullt upp med skolan :P

2009-08-21 @ 15:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0