Lördag 090815

Efter att ha vaknat upp i en tom säng utan älsklingen åkte jag ned till Freesun för att få mig lite färg på kroppen. Underbart! Vidare till träningen för Bodypump, vilken miss. Utan frukost hade jag inte nån kraft alls, orkade knappt med de vikterna jag annars brukar ha, och fick tom vissa övningar sänka vikten. Skandal! Aldrig mer träning utan mat i magen. Men Hej träningsvärken i morgon kan ajg lova ;P

Hämtade hem mannen och efter en dusch intog vi staden. Lite frukost och påhälsning av hans kollegor för att spna in där han nu skulle varit med och jobbat. Efter lite stros blev det bergvik en snabbis. Kom hem med en vacker påse med finare innehåll som jag absolut inte behövde. Men jag ställde ju ifrån mig skorna på stan, det var ju duktigt iaf. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0