Övriga veckan

I onsdags hade vi första hemuppgiften, med andra ord en ledig dag eftersom jag gjorde den i Tis. Hade en dag hos Svärmor med träning och lägligt nog strålande sol, så passade självklart på att plugga lite samt sola, trots kärringgrill på morgonen :P

Kvällen blev det möte på ena jobbet. Mycket givande, synd att det drog ut på tiden bara så jag var tvungen att avvika. Men hoppas alla tar det till sig och att det blir en liten kick. :)

Igår efter skolan däckade jag i soffan rätt fort, en snabbis upp till älsklingens farmor för gos med lilla vovven som är helt underbar. Kan inte hålla ögonen från honom, sen somnade vi lika snabbt som huvudet landa på kudden.

Sitter hos mormor nu och har tagit helg, eller jag ska ju jobba hela helgen men från skolan iaf. Hem och byta klär om en stund för träning  sen lite alkoholintag med några av kollegorna som jag redan saknar efter en vecka :P haha! Ska bli trevligt iallafall.. Men nu blir det bullar och hemkokt körsbärssaft ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0