Som då men nu.

Dagen har verkligen varit lång idag, skönt med tanke på at jag varit ledig. Skön sovmorgon med älsklingen, när hände det sist? Sen blev det hem till mamma för lite dolande innan mormor ringde och bjöd på lunch.
En sväng till Bergvik för lite shopping, samt inköp av nya skolgrejer. Jag känner mig nästan lika pirrig som man va inför att börja skolan som 7-åring. Trodde jag aldrig om mig själv.
Gos med nya vovven hos mannens farmor på kvällen och en snabbvisit av Svärmor.

Nu blir det Harry Potter som jag förvånansvärt nog somnade ifrån igår kväll.. jag är omöjlig! :P





Kommentarer
Postat av: Jonna

Spännande med skola igen gumman ;)

2009-08-11 @ 22:39:56
URL: http://jonnaericson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0