Studiebesök

Halv dag i skolan idag, skönt. Men ändå kännt mig hur stressad som helst, och gör det fortfarande. Blev lite inhandling inför kommande dagar efter.
Gulliga Svärmor bjöd på mat så vi slapp den delen, tack värt massvis.

Nu är det packning för fullt som gäller, en dusch och lite plugg sen iväg till jobbet. Imorgon ska jag stå start klar med cykeln vid skolan för en utflykt. Vi ska cykla flera mil, kul? ja! Ont? JA! Studie besök på mölnbacka ungdomshem. Längtat sen de sa det förra vecka. Efter det ska vi cykla vidare nån mil till slutdestinationen och där övernattar vi, leker osv. På torsdag cyklar vi alla milen hemåt igen..

Nej får nog stressa vidare nu om jag ska hinna med allt. Ska bli kul att kliva ur sängen 06.30 imorogn när jag förmodligen inte slutar förens 02.30 inatt. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0