Tillbaka på jobbet..

Efter en vecka borta från bästa jobbet kändes det skönt att få jobba igen. Dagen bara flög förbi, men det kan bero på att jag gjorde massa kuliga saker samtidigt :) hihi! Hursom skönt att vara tillbaka efter en heeel vecka därifrån :P Saknar mina underbara kollegor!

Tog en återigen lång promenad med Jonna runt hela Vidön. Som alltid skönt att bara gå och babbla. Eggade upp oss själva en del del också. Massa planerande av kommande helg och en del annat.

Åkte och plockade upp mannen som inte tog sig hem på natten, tomt och stort i sängen. Skönt ibland! Middag på Mongolian beställd. Trodde jag skulle sprängas som vanligt då man aldrig lär sig äta lagomt, men det är ju så jäklans gott!
Bion blev till hemma kväll hos Jonna och A ist. Männen spelade wii och nördade sig medans vi två ordnade med betydligt roligare och viktigare saker, trots att jag kunde fått ett psykbryt. Men det var det värt! Två övertrötta och överspelta tjejer fick de leva med.. JIPPIE!!!
Tack för en mysig kväll kära vänner!

Det var ungefär hur skönt som helst att vi hade stängt på andra jobbet i går kväll. En lördags kväll med älsklingen, goda vänner och bara få va. Men de uppskattas ju mer efter som de är så sällan :)


"Våran" Restaurang 


Sötisar


Älsklingen paddlar..


Man får vara sleten när man är ledig :P


Hahahha, roligare i mobilen!

Kommentarer
Postat av: Jonna

PUSS DA ;)

2009-08-24 @ 22:45:48
URL: http://jonnaericson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0