Tisdag 090804

Den långa tisdagen. Startade med frulle hos svärmor följt av lång promenad. Åkte till Bergvik för lite shopping, men hör och häpna, jag hittade ingenting. Jordens huvudvärk tog över min kropp och låg mest däckad i soffan väl hemma.

Ringde mannen för att kolla om fotbollen var slut. Vilken tajming.. På väg till akuten. "Ont som i ont-ont eller ont som i ont-akuten?" Jag kunde nog inte riktigt tänka klart.. Hursom fick jag låna svärmors bil för att ta mig dit.
En kväll full av väntan och mer väntan. En kall man och trött flickvän. Trots sagt 30-60 minuter och att jag frågade missade de oss. TACK! 00.30 fick vi äntligen komma upp till röntgen, efter 4h väntan.. Sen blev det till ytterligare en timmes väntan. Försökte med allt för att han skulle komma på andra tankar.. lyckades inge vidare.
Jo visst, benet var brutet på exakt samma ställe som sist. Men tack och lov att han opererades sist, det gorde att det såg fint ut nu, om man nu kan säga så. Sjukskrivning och kryckor närmsta veckorna.. OM det är synd om honom.
Aldrig mer nya fotbollsskor en match den fjärde. Det är en order!
Nu får jag pyssla om honom tills han blir sitt riktiga jag igen ♥

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0