1000 frågor

Haft PBL heeela dagen idag, och vi har tom kommit igång på riktigt. Inte likt min grupp :P
Känns skönt att veta vart vi är på väg och vad det är vi ska göra. handeldningen var nog till stor hjälp. Att vi äntligen delat upp det mellan oss gör det betydligt enklare och roligare, samt att det går betydligt fortare.

Snälla Svärmor bjöd på mat efter skolan och fick som tack för det svara på ungefär 1000 olika frågor. Men det tror jag bara hon tycker är kul ;) Jag måste få fråga, har miljarder till inom mig som jag vill ha svar på.. eller mer berättat om. Och kommer på nya för varje dag som går.. Men man lär så länge man lever, eller hur är det?

Hursom vart det ett bodypump pass efteråt. Skönt att få svettas lite och känna att kroppen är igång efter sprut jäkeln igen..

Risken finns att det blir läggdags redan nu. Knoppen har stängt av för idag, jag är ny duschad och sängen är renbäddad.. lockande?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0