23/12-09

Vilken dag det var på jobbet igår. Fick ställa mig i kassan väl där och sne kom jag inte därifrån på hela dagen. Körde två kassor men genomströmmning konstant. Kul! Stängde igen butiekn och efter lkite krångel kom nog alla skyltar ut. Tack snälla bästa kollegor för att jag fick åka :)

Snabt hem till mamma för en dusch och sen mys med familjen, moster, kusin och mormor. Pizza fick det bli och gud så gott! Massa babblande och mys med Elton såklart. Fick faktiskt två förtidiga julklappar av min kusin och moster samt kusin och min Chef från Nöjes. Gullungar! Tack så hemskt mkt! :D

Avslutade kvällen hemma sent med mannen för inslagning av sista klapparna innan vi somnade in skönt till Ett päron till farsa..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0