Baaaaarcelooona!!

Idag insåg både jag och Jonna att det bara är två veckor kvar tills vi tar med våra två Andreas och åker ned till Barcelona. Eftersom nyår är så jäkla överskattat och super tråkigt i Sverige så kom vi på den billjanta idén att vi bojkottar den och åker bort. Bästa idén iår troligtvis! Ska bli så jäkla kul bara vi fyra.. och bara få komma bort, bara va. Fotboll är det enda som är inplanerat på dessa dagar och shopping då förstås. OM jag lääängtar! Men snart är vi där :D


Det här kommer bli sjuuukt kul, även för en icke intresserad som mig :D


Kommentarer
Postat av: Jonna

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiii :D såå jävla kul ska det bli!! det är verkligen bara två veckor kvar nu!!! Längta längta!!! PUSS goding

2009-12-15 @ 21:14:22
URL: http://jonnaericson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja det ska det verkligen :D Lääängtar jag med! Puss puss

2009-12-17 @ 00:08:37
URL: http://johannadali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0