Dan före, dan före, dan före dopparedan..

Och har jag någon julkänsla för det? NEJ! Jag hatar att den inte infinner sig före den 23:e längre. Kanske inte så kontigt med tanke på att jag springer runt på jobbet mest hela tiden dagarna innan jul jämt. Önskar SÅ att ajg skippade juljobbet och tog jullov ist. Att älsklingen gått på¨julledighet från jobbet gör det inte lättare.
Men om en vecka är jag leeeedig och då åker vi!

Har spenderat hela helgen på jobbet, kvällarn har spenderats hos Svärmor och P eftersom vi inte kommer infinna oss hos dem så mycket nu under julen utan enbart på julafton.
Hursom vart det en viss Svärmor som såklart blev totalt förälskad i lilleman Elton i fre. Iofs. inte så svårt.. han är så snäll att ha med sig överallt.
Lördagen passade vi på att mosa i oss godis då ingen av männen va hemma. Robinson som var riktigt obehagligt att se vissa stunder. Och självklart har jag somnat båda dagarna.. jag är så roligt sällskap!

Nu vill jag bara ja julafton så jag är ledig och verkligen kan njuuuta av julen och min familj! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0