En ledig lördags kväll..

Ja kan knappt tro det sälv faktiskt. Ja, det är lördag kväll och jag sitter hemma i soffan. När hände det sist? Hade tagit ledigt för att följa med gymnasie tjejerna ut. Det skulle tränas, bada bastu, hottub, mat och utgång. Men då min kropp sa i från tydligt i morse att den inte är helt som den ska fick jag tyvärr lämna återbud. Tråkigt som bara den då jag tagit ledigt och allt, men måste lyssna på kroppen. Ångrar vaccinet en hel del just nu :P

Men jag njuter va älsklingens sällskap. Och tror han tycker det är mys att ha mig hemma en lördag för en gångs skull :) Har käkat tacos och göttar nu med diverse godsaker. Sett på The Wrestler, den var väll inte riktigt som jag trodde men bra. Nu rullas det boll på tv:n och lär så göra ett tag till..
Själv ska jag troligtvis sova om inte allt för länge.. är riktigt trött och ska jobba imorgon igen.


Så här aktiv kan man vara en dag i skolan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0