Första dagen i sista månaden

Första december idag. Nu är det inte långt kvar tills jul och det kommer bli den absolut bästa hittills.

Hann knappt hem efter skolan, men möttes av en riktigt sjuker pojkvän. Han ringde mig under dagen och talade om att jag inte skulle sova hemma i natt. Okej? Söt som tänker på att jag inte har tid att bli sjuk nu.. Sagt och gjort packade jag grejerna och flydde hem till Svärmor och P.
Ett bodypump pass innan vi bänkade oss i soffan till Pojken i randig Pyjamas. Riktigt se värd film och man fick en tankeställare. En tår eller två faller för kinden då man ser den..

Bestämde mig dock för att trotsa mannens ord och finnas till hands här hemma om det skulle vara nånting. Så soffan blir min säng i natt. Vill inte utmana ödet mer än nödvändigt då jag sovit i sängen sen han blev sjuk.
Vill bara att han ska bli frisk nu! Älskling ♥

Nu är det mer än sovdags, ska heeela dagen i morgon också med mer korvstoppning. Jippie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0