Glädje tjut

Alla klapparna är numera klara. Känns underbart! Det enda är om jag kommer på nån liten grej, men i det stora hela och de viktiga infinner sig nu på mitt teritorium. Nu ska de bara slås in men det är sånt man gör när man får tid över :)

Drog med Svärmor runt för att finna nånting till älsklingen. Lättare sagt än gjort, men hon fick tag i nånting och där stod jag utan. Kom på en annan sak som självklart var slut så jag gav upp. Ist fick det bli en liten nödlösning som jag kom på nu på kvällen. Det är ngot han vill ha men kanske inte det allra roligaste.. Det är klappar iallafall och kvitton finns ju kvar!

Spendera kvällen hos mamma och lillfisen. Sett på bonde söker fru och myst ihop oss under täcket och busat. Inte ett dugg skönt att sätta sig i kalla bilen för att åka hemåt, men nu njuter jag under täcket. Ska släcka ned nu så jag orkar upp till 08 ev. för då läggs hemtentan ut och det vore skönt att göra de så fort som möjligt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0