Julklappar

Det tar sig. Plockade upp Jonna efter skolan för lite julklapps shopping och lite annat. Typ present till Sarisen som fyller år i morgon :) Och det ska ju firas!
Fick med mig en klapp till Svärmor och P och älsklingens mormor också så nu är de helt klara.
Imorgon måste dock alla bli helt färdiga då jag inte kommer ha så mycket mer tid..

Hann med en fika hos moster innan. Och självklart en massa bus med lilla Elton som idag fick sig en egen reflexväs och ett refelxhalsband samt en bitring. Annars ska det tuggas på allt!

Har spenderat kvällen i Svärmors soffa då det spekulerats i den svåraste klappen av dem alla. Självklart älsklingen. Inte lätt att köpa nånting till nån som inget vill ha, och fantasin flödar inte direkt just nu.. Fick mig kvällsmat och såg en dokumentär som en gubbe som tappat minnet, fy vad hemskt! Han blev som ett barn på nytt nästan, men efter det gjorde jag en skräll och somnade..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0