Jullov

Nu har jag officiellt gått på jullov. Ända tills i morogn vid 09.45. Men jag njuter av det genom att hemtentan är inskickad. Jag ligger fortfarande under täcket och intog frullen sent i sängen. En riktig grisar dag med andra ord. Inte så konstigt med tanke på att det var -14 grader när jag vaknade ute. Känner inte för att klä på mig och traska ut.

Men det är nog dags att kliva ur sängen snart. Kan inte bestämma mig om jag vill träna idag eller skita i det och inte riskera att bli sjuk igen. Har gått ver rätt fort den här veckan tack vare att jag INTE tränat för en gångs skull och mest tagit det lugnt, kan vara värt en dag till!

Ikväll ska vi ta med oss lilleman och åka hem till Svärmor och P för lite mat och fredags sällskap bara. Kul att se om lilleman går ihop med kissen eller om det skär sig totalt. Kan tänkas gå fint då lilleman är mindre.. vi får se.

Nej kvliva ur sängen var det iallafall.. nu får vi se när det bloggas igen.


Kommentarer
Postat av: Jonna

oooooooooo;) han är såå sööt!

2009-12-18 @ 17:00:56
URL: http://jonnaericson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0