Kära vän

Herregud vilka långa förmiddagar det är i skolan. Ändå gör vi bara 9-12. Trots att jag sover länge på nätterna är jag hur trött som helst på dagarna. Vi kom iaf en bit till idag och det ser ut som att vi blir lediga på frdag. Hoppas verkligen det.

Skippade träningen och tog en promenad med Jonna ned till stan förut för att spana lite klappar. Var ju ett tagsedan vi sågs! Kom dock därifrån utan, men ganska säker på vad jag ska ha till alla nu. En tunika till mig själv fick följa med hem iallafall..
Tänkte följa med till Kristin nu på kvälla med tjejerna, men har ingen ork alls i kroppen. Ska bara ligga raklång i soffan och se på film med äsklingen. Skulle kunan bli ett Sunes Jul-marathon..


Kommentarer
Postat av: Jonna

PUSS goding ;)

2009-12-08 @ 22:42:18
URL: http://jonnaericson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0