Svinis

Skola idag på fm tills mormor hämtade upp mig. Dags för en vaccinations spruta. Självklart fick jag fel info om tid, så jag åkte hem till svärmor för att fördriva tiden tills jag skulle tillbaka. Somnade otroligt skönt och ville inte vakna!

Hursom kom jag i rätt tid sen, ingen kö och det tog ungefär 1 minut. Tack för det! Satt värre än en femåring och tittade bort när hon satte dit sprutan. Hade mamma kunnat hade hon fått följa med och hållit handen. Men jag är tydligen stor nu.. när hände det!?

Snälla mormor lagade mina arbetsbyxor så jag slipper ha hål i dem. Lite olämpligt ställe förstår ni.. mellan benen. Hon bjöd på mat, fixade matlåda åt mig och lussebullar.
Linda tittade förbi och vi tog sen en snabbis till begrvik för lite julklapps letande. Kom dock därifrån utan klappar och med nya kläder, men hör och häpna.. inte till mig utan som present till min sjuke älskling. Som tack och lov känner sig mycket bättre idag :)

Nu är det läggdags som gäller, orkar inte vara så trött som jag varit idag!


Nu kommer jag ju aldrig bli så här söt! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0