50% mellan 10 - 12

Eftersom BikBok hade valt att köra på det idag tog jag med mamma ned idag igen. Eftersom hon inte igår kunde avgöra vilken färg hon ville ha på sin tunika blev det en av varje, lika bra eller?
Jag själv fick en tröja som ser exakt ut som MC jackan fast den är i tyg. Ah precis en sån alla köpte förra året utom jag, för då gillade ja dem ej. En svart flätat skärp fick jag av mammi också. Tack!

Nyss kommit "hem" från mormor nu. Ska vila i soffan tills jag börjar jobba kl 18. Tråkigt då det är strålande sol och riktigt gött väder ute nu ju. Men jag känner att min kropp är på G att säga ifrån och bli sjuk nu igen. Har varken tid eller lust till det, så försöker vila så mycket jag kan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0