Arbetslösa Johanna

Behöver jag ens säga att det var totalt underbart att få träna i Onsdags? Att jag efteråt fick stressa som en galning är en annan femma..

Sen var jag duktig och gick in på ams för att anmäla mig som arbetssökande. Giss aom det sög? En riktigt bitter Johanna var det som lämnade ams och begav mig för en fika med mina vänner ist. Kul att träffa Sandra som åker till varmare breddgrader en längre tid til veckan. Kommer sakna dig vännen, men önskar dig en super bra resa!

Kvällen bestod av jobb. Årliga Bergviksfesten var igång. Mycket mindre folk än räknat men det var trevligt för oss som fick jobba och ha det trevligt med varandra.
Sängen var underbar när jag kom hem vid 03.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0