En Torsdag

Vaknade tidigt av mammas kära telefon samtal, som nu för tiden inte är något ovanligt när jag jobbat. Hursom blev det frulle hos svärmor och sen träning. Enformig träning i 45 minuter av spinning. Tur låtarna var bra annars hade jag klivit av cykeln och gått..

Sen var det stress igen för att hinna runt till IKEA med Mamma, Mormor och Moster. Lite doftljus fick följa med hem och cd-förvaring till bilen. En snabbis in på en Secon Hand affär så jag fick min Kavaj jag tittade på för flera veckor sedan :)

Möte på Nöjes för att göra upp om det nya "vardags schemat". tror nog det kommer bli bra bara vi kommer in i det oc att det blir några bokningar, trist annars.

Hann förbi min vän Ema för att spana in hennes nya lägenhet. Så tjusigt redan. Fick ett sug att skaffa egen lägenhet och göra iordning. Men lämnar aldrig älsk utan får nög ta tag i renoveringen här hemma nångång ist. :P Börjar bli dags nu tycker jag.. haha!

Kvällen kom pappa hit. Eftersom jag aldrig åkte till honom som tänkt. Åkte till mamma med släkten och fick oss fika och tölade. Moster fyllde ju år så det "firades" lite. När ögonen inte orkade hålla sig uppe längre åkte vi hemåt, däckade ganska direkt i min underbara säng. Insåg även då att jag knappt sett mannen på hela veckan. Vilken snäll tjej jag är?



Känns som att jag har så här fullt upp mina lediga dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0