Fotografering

Om jag hade haft bilen hemma nu skulle jag åkt till mormor som är hos mina kusiner och passar deras djur (eftersom de grisarna åkte till Egypten inatt) och fotat lite. Känns tyvärr som att ta buss är inte ett alternativ då jag inte har en aning om vilken buss som går dit, det är en bit bort och jag hittar bara med bil. Synd, för det hade varit väldigt kul annars speciellt när det varit så fint väder.. De bor väldigt fint, trots att det är i skogen, men så där riktigt "bondeliv" som jag vill kalla det. Men nu mernar jag inte på en stor bondgård med massa kor osv., utan de mer husdjur om man säger.. som typ hästar. Haha!
Hursom det blir inge med de, får ist vackert sitta och invänta mannen och sen blir det storhandling. Skönt att få hem allt som stått på listan så länge men ingen va oss orkat riktigt tagit tag i.


Detta är ej deras häst, den här söta bor vi "granne" med.. alltså 4-H gården.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0