Fredagen den 13:e

Men tanke på fredagens datum och dag var det en hel tok dga ändå. Jag hade inte värst mycket otur. Träningen gick bra, dagen var bra med massa kollande på möbler, fick först ett roligt samtal som följdes av ett negativ svar på kvällen. Men andra ord jag fick inte jobbet jag varit på intervju för. Men som sagt jag sörjer inte. Jag kom långt och det var det jag ville veta. Fått en erfarenhet mer och det känns bra. Men som alltid är det ju trist att få ett Nej, men den här gången känns det bra.. faktiskt.

Kvällen blev det en snabbis till Emski innan det var dags att avsluta fredagen på jobbet. Spelning i vanlig ordning, men ingen bra sådan enligt mig. Mycket folk och bra stämning men musiken var väll inte riktigt i min smak. Kul att se tjejerna på jobbet igen iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0