Gårdagens utgång

Eftersom jag tagit ledigt den här helgen (läs lördagen) så fick det bli en utgång. Efter massa stress då älsklingen ringde Svärmor så hon agerade taxi åt oss var det skönt att få slå ned arslet i Emmas soffa. 
Lite firande av att Jonna fyllt år kombinerat med att Emma flyttat. Synd bara att Johanna jobbade och Sara ej är hemma. Saknade er båda.
Hursom var det en trevlig kväll med melodifestivalen, massa tjejsnack osv som avslutades inne på BMB. (Tack söta Joanna!) Om jag bara hade hållt mig till en sak hade kvällen blivit bättre, men så går det lär jag inte vill lyssna på kroppen.
En bagge när vi kom ut och sen kom snälla mamma och hämtade upp mig så jag fick komma hem. Frös regält mkt.
Tack tjejer för en trevlig kväll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0