Glada nyheter

Idag fick jag ett mail att jag ska på intervju inom en snart framtid. Ett jobb som återigen inte alls vet om jag vill men skulle nog trivas väldigt bra inom det jag sökt. Det återstår att se.. hursom är det bara sommarjobb.

Fick glada nyheter då jag va in på mitt gamla jobb, eller nyheter jag redan visste om. Min chef frågade om jag fortfarande är intresserad av 10% och visst det är absolut ingenting, men det jag vill är ju som sagt att hålla en fot lvar och kontakten. Sen även sommarjobb som är helt säkrat bara jag vill och inget annat dyker upp.. isf. blir det ju lika mkt jobb som i sommras, kul. Men det beror ju helt på hur dte blir med det andra jag sökt.

Men först får vi se vad framtiden utvisar. Vet en som måste börja skriva på sin ansökan till skolan iaf. Tror den ska vara inne om en månad om jag inte minns helt fel. I höst kanske jag är en pluggis igen, vem vet? :) Tror faktiskt jag är redo för att sätta mig i skolbänken igen, speciellt med tanke på att det bara är i två år. Men det återstår att se..


Kommentarer
Postat av: L

Hoppas det är bra och att du får det om du vill ha det :) puss älsk!

2009-02-21 @ 18:53:41
URL: http://lindarangfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0