Hemma igen

Både mannen och jag har entrat dörren igen. Skönt att ha han hemma även om vi bara är. Känns tryggare och jag vet en som kommer sova underbart i natt och slipper vakna 4-5 ggr.

Intervjun gick bra. Kul med gruppintervju och disskutioner. Jag som alltid ska säga vad jag tycker och tänker. Har fått en annan syn på företaget men vet inte riktigt ändå. Vi får se hur det hela kommer att bli. Skulle få svar under veckan om vi får komma på ytterligare intervju eller ej. Sörjer inte om jag inte gör't men som sagt alltid kul att se hur lång man kommer.

Nu ska det fixas mat, sen blir det myskväll.

Kommentarer
Postat av: Jonna

va roligt gumsi :)men kan du inte säga vad det är för jobb då :P hehe

2009-02-10 @ 20:10:56
URL: http://jonnaericson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jonna: Jo du ska få veta på lördag :D Puss

2009-02-12 @ 23:34:42
URL: http://johannadali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0