Intervju nr 2

Efter att ha varit på en intervju igår skulle de ju återkomma under veckan. Redan idag fick jag ett samtal där de vill ha mig till en intervju till. Så redan i morgon ska jag träffa dem igen för en personlig intervju. Ska bli kul men som sgat vet fortfarande inte vad jag vill.. det återstår att se. Är ju inget säkert iofs. att jag ens får det bara för jag ska på ytterligare en intervju, men det är ju alltid kul. Med andra ord gjorde jag ett bra intryck igår och utmärkte mig. Det jag strävade efter!


Men innan är det möte på AMS som gäller. Spännande? Oh nej!


Kommentarer
Postat av: Emma

hahaha väldigt duu :P hoppas det gick bra idag!! pusss

2009-02-12 @ 23:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0