Jävla ams!

Helvete vad sur jag blev på arbetsförmedlingen idag. När jag var där och skrev in mig i förra veckan fick jag informationen att jag skulle få träffa en handläggare idag. Väl på ams satt jag så fint och väntade tills jag hör en tjej bakom mig fråga samma sak som jag undrade, Vart var hennes handläggare?
Hursom då visade det sig att vi båda två skulle varit med på nått jäkla informations möte och inte alls träffa en handläggare som de sagt till oss. Sur som satan fick jag istället skälla ut en gubbe, få en ny tid för mötet och detta innebär att jag måste dit igen pga att de inte kan ge ut rätt information. Tack för den!

Tillråga på allt kunde de om jag inte kommit idag gjort så jag blivit avstängd från a-kassan pga at de skrivit upp mig fel i sin dator. Där stod det att jag skulle varit där i Tis på ena stället och idag på andra. Bra koll de har?

Nej för tusan, förlåt, men låt de som jobbar på ams bli arbetslösa ist. de fyller ingen vettig funktion ändå!

Tack Emma för att jag fick avreagera mig hos dig en stund :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0