Korv grillande

Igår följde jag med mamma och en del av släkten ut till Skutis för att grilla Korv. Inte gjort på många många år. Mysigt och got som satan. Fick mig en utskällning för att jag enbart hade gympadojjer. Men jag äger inga vinterskor, har inte gjort på hur länge som helst :P haha!

Hursom när vi frös halvt ihjäl åkte vi hem till moster för fika och deras öppna spis. Underbart att få sätta fossingarna på kanten och känna värmen. Pappa kom förbi en snabbis ifrån Norge innan han åkte vidare hemåt :)

Kvällen blev det Pizza hos Mamma framför Beck. Älsklingen åkte till Örebro för jobb i 2 dagar så jag fick vackert åka hem till våran nybäddade säng och somna helt själv framför DH..

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0