Låt mig sova

Fy vilken pina det vat att kliva ur sängen 05.00 i morse. Men har sovit riktigt skönt innan det eftersom jag somnade tidigt igår. Enda gången jag vaknade i natt var 04.44, men det var 16 minuter för tidigt för att kliva upp då.
Rogivande det var på jobbet. not. Eller kul, men det var jobbigt. Lite mer arbete än vi tänkt men det löste sig. Jobbigt mest att vi greja med frysarna, vilket innebar att dte var jäligt kallt.

Åkte till Ams för informations möte så jag slipper dte på Tors. det gjorde mig bara förbannad. Vilka gullpuckon. Kan inte förstå hur de resonerar på varken Ams eller a-kassan. Måste till sist nämnda i morgon för att ifråga sätta en massa! Ska bli kul att få veta vad som verkligen gälller och hur allt ligger till.

Svärmor bjöd på lunch och dte tackar man inte nej till. Efter det blev det pump idag igen, med träningsverk var det ett riktigt jobbigt pass, men som alltid gött.

Nu blir det att somna till Desperata husfruar, är något trött just nu. Ska bli skönt att slippa kliva ur sängen så tidigt i morgon utan ska verkligen stänga av allt vad telefoner och klockor heter så jag vaknar av mig själv, förmodligen vid 08 som alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0