Måndag igen

Alltid måndagar.. kan inte förstå det här riktigt.

Dagen började med en lång sovmorgon. egetligen tänkte jag åka till kärring grillen, men somnade om. Vaknade till strålande solsken och skippade träningen. Precis på väg att slänga på mig kläder då Svärmor rinde och frågade om vi skulle ta en promenad. Sagt och gjort, hur underbart som helt. Älskar sådant väder som det varit idag. Massa snö och strålande sol..

Kopierade alla papper och fick dem inskickade till A-kassan, så nu slipper jag tänka på det mer. Tack mormor för hjälpen.

Åkte hem till Emma för att sedan bege oss ned till stan. Fixade lite och eggade upp oss inför Lördag. OM jag längtar.. inte varit ute på snart 2 månader, ska bli skit kul!! :D

Åkte vidare för att möta upp mamma och mormor på Bergvik. Eftersom mamma inte tålde mina skor igår fick jag mig ett par riktiga vinterskor. Tack! Men satan så fula de är.. men jag slipper frysa om vi ska ut mer på vintern. Med slank också 3 par skor från skopunkten. Hittade ett par grymma i stan från Scorett men samvetet över priset fick ta över. Glad för det ibland faktiskt. Tur bara att mannen inte är hemma. 4 par skor skulle han inte gilla att jag kom hem med :P

Goda feta räkmackan hos mormor och nu sitter jag här. Har dolat lite hemma nu med att hänga tvätten, dammsugit tills den la av osv. Nu är det sängen som kallar, imorgon är en ny dag.

 
Halkat runt i mammas stövlar idag. Hur kan jag missat dessa med låg midja??

  
Fula men varma(?) vinterskorna.        Tag tre

 
Betala för                                                    enbart två :P

Kommentarer
Postat av: Emma

hahah så du hitta ett par vinterdojjor ändå! fina tre för två du köpte :D pussq

2009-02-10 @ 09:21:08
Postat av: Johanna

Emma: Nej jag hittade inte, mamma TVINGADE mig :P haha! Tack :)

2009-02-10 @ 12:30:39
URL: http://johannadali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0