Och så var andra intervjun avklarad

Klarat av andra intervjun idag. Det känns bättre och bättre, och denna intervju var lika kul. Det känns bra och mina föräldrar har lärt mig att lita på min magkänsla, den brukar ha rätt. Även denna gången skulle de höra av sig så fort som möjligt, så vi får se :)
Har tänkt (och blivit övertalad) över det hela. Det är trots allt ett fast jobb och det är värt att testa. Bara en provanställning så känns det inte rätt kan jag lika gärna sluta bara. Vill inte tänka negativt för är verkligen jätte positivt överraskad, det trodde jag aldrig.

Men som sagt vi får se hur det hela kommer att sluta.


Kommentarer
Postat av: Jonna

jag är nyfiken dallloo :P

2009-02-13 @ 15:44:21
URL: http://jonnaericson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0