Off to work

Nu är jag pigg igen. Har tränat, duschat och fått i mig mat. Hunnit med att hämta mannen igen och ska inom en timme bege mig till jobbet. Ska bli kul idag eftersom vi börjat md lite receptions jobb också, inte bara garderob. Vilket innebär att jag ska lära mig bokningssystemet och det kommer förhoppningsvis finnas mer att göra under annars "tomma" stunderna. Att jag får tillgång till en dator är ju inte heller fel då det aldrig funkar med det trådlösa annars..

Måste komma ihåg att be om ett arbetsgivarintyg till, parkeringstillstånd och en egen nyckel så man slipper leta efter den hela tiden. Viktigt viktigt, men det har jag hunnit glömma innan jag ens kommer dit, känner mig.

Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0