Så var det ny vecka

Började veckan som sagt med jobb kl 06.00. Som Anna säger ta det nån timme innan man är människa på riktigt. Men dagen ha ri övrigt gått fort och kl 14 fick jag lalla hemåt. Däcka i soffan direkt jag kom innanför dörren efter en härlig promenad hem. Men det varade inte länge för svärmor ringde så jag begav mig ut i kylan för en ny promenad dit ist.
Bodypump stod på schemat nu på kvällen och inte bara frö oss utan för många andra. Fullt i salen, kul.

Nu är det jag som ska slänga mig i sängen och somna fort (förhoppningsvis). Sover ju så jäkla dåligt när jag börja tidigt, rädd för at försova mig. Och i morgon börjar jag kl 05.30. Men det är bara 4 timmar, sen ska jag bege mig till ams och kolla om jag får vara med på mötet i morogn ist. för på tors. Skulle vara supe gött.

Natti Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0