Shopping

Efter två dagars tidigt jobb och inte kännt mig helt kry förens idag så hämtade jag upp mamma för att åka till IKEA efter dagens jobb. Vi hann med ett stopp både hos Mormor och Moster innan vi begav oss. Men väl ute på Bergvik ångrade vi oss båda och ansåg affärerna roligare än IKEA. Sagt och gjort gick vi in där ist. Och som alltid när vi två ska ta en titt bara så kommer vi ut med ett par nya skor från Scorett. Men bara mamma den här gången, eftersom jag då kan låna dem. Jag fick välja på ett par skor eller nya svarta Jeans Leggings och valde det senare. Tack mammi!
Jag insåg nämligen för nån vecka se att jag har helvetiskt mycket tenniskor (som även detta var) och det känns väldigt onödigt.
Men bövulen vad snygga skor mamma fick med sig. Så glad att vi har samma strl. så vi kan köpa bara ett par och låna av varandra.

På Tordags ska vi rensa bland hennes skor och se vad som kanske ska få bosätta sig hos mig ett tag :P

Så här snygga är de, fast de är självklart modell mörkare. Mycket snyggare i verkligheten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0