Slumdog Millionaire

Storhandling kan man lugnt säga at det blev, sjukt skönt när kylen och frysen är välfyllda igen. Försökte mig på ett recept min vän Emma lagt ut på sin blogg. Absolut enkelt och helt ok. En stor sallad bredvid gjorde susen. Gjorde oss även en varsin semla, men de står i kylen ännu då vi blev proppmätta. Ska jag erkänna så åkte chipsen och dippen fram ist.

Har sett på Slumdog Millionaire nu. Shit vilken bra film. Den förtjänade verkligen alla Oscars den fick. Man får tårar i ögonen pga ilska, medlidande och all drama som är. Rekommenderar alla att se den! Man sitter på helspänn igenom hela filmen.


Underbara och söta Jamal..

Kommentarer
Postat av: kassem

mm har sätt den de e faktist ski bra hopas allt bra med dig me =)

2009-02-25 @ 01:15:41
Postat av: Johanna

Kassem: Ja det är det :) Själv då?

2009-02-25 @ 08:53:01
URL: http://johannadali.blogg.se/
Postat av: kassem

samma här de bara bra med mig me ska börja plugga snart =) å nu på fredag ska jag åka kryssning till tallin. hur går allt med dig då

2009-02-25 @ 15:12:00
Postat av: Johanna

Kassem: Jasså, vad ska du plugga då? Kul med kryssning.

Allt går fint, ska inte klaga :P

2009-02-25 @ 21:04:36
URL: http://johannadali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0