Söndags slappande

Efter en lång sovmorogn och gisande med älsk blev det hem till mamma för att göra henne sällskap till frukost. Stackars oss satt och hosta ikapp (Dreas fick hosta själv hemma).
Vi åkte hem till ena moster för en söndags fika. Umgåtts med stor del av släkten och lilla Emelie. Vilken goding hon är.

Nu är det soffläge resten av kvällen. Ska strax se på Kalla Fakta och senare blir det en stund av Beck. Blir tidigt isäng då jag börjar jobba 06 till morgonen igen. But heey.. en dag till utan AMS. Underbart? Yes!

Nu ska jag rycka loss min toffs ur älsk hår. Ska gömma alla mina toffsar så han inte finner dem mer. Har jag sagt att jag tycker killar i hästsvans är jäkligt fult? Ok,. men då vet ni (älsk) nu iaf.! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0